Music

Fredag


Ränna ute och fira att det är helg är sjukt överskattat. Låt oss sova istället.
Idag är det fredag. Tekniskt sett är det lördag eftersom klockan är en minut över tolv, men ändå. Fredagar bukar jag fira genom att ränna till McDonalds på lunchrasten. Jag brukar även fira måndagar, tisdagar, onsdagar och torsdagar på samma sätt. Idag stod Johan Rheborg i kön bredvid mig. Min tanke var att köpa stor, svulstig hamburgare och en stor, svulstig pommes, men jag fick för mig att Johan Rheborg skulle tycka att jag var värsta grisen om jag beställde det. Så jag beställde en liten naturell hamburgare och en påse morötter istället. Högt och ljudligt. Sedan satt jag och knaprade på de där sabla morötterna medan jag blängde ilsket på Johan Rheborg som satt och tryckte i sig en Big Mac Plusmeny och sket fullständigt i mig.

Kommentarer
Postat av: spoonful of mint

Jag har också alltid tyckt att det är väldigt viktigt vad Johan Rheborg tycker ;)

2008-08-16 @ 12:05:56
URL: http://mintminty.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0