Music

Mmmm... Jul...


(ISO 1250! Jag älskar min kamera...)

De senaste dagarna har jag

jobbatjobbatjobbat
slagit in cirkus en triljon julklappar i butiken
slagit in de överlägset snyggaste julklapparna till familjen - jag lovebombar mina skills helt fräck här. Jag menar, titta bara! *applådåskor*
nyst som en tok
snutit mig en sisådär femtiotvåtusen gånger
ömkat mig själv
ätit på tok för lite skumtomtar
precis missat Maria Ernestam som kom förbi för att säga hej i butiken - aaarrrghh!
svurit över strumpbyxor som inte sitter ordentligt
inte julpyntat
druckit lite för mycket julmust
överdoserat mangosorbet
inte ätit skinka

Ja. Det var väl bara det.

Oh, och så har jag fått 21 Jump Street på DVD. Mmmm... Johnny Depp....

Kommentarer
Postat av: Miss E

Ursnygga paket - när fick du dessa skills? Och du, 21 jump street - nice! Jag tror att du och jag ska ha en liten tv-träff snart...

2008-12-26 @ 19:13:04
URL: http://missesblogg.blogspot.com
Postat av: Skönt Hemma

ISO 1250! Shit! Vad har du för kamera?



Du tar väldigt fina bilder och har en fin blogg. Glad att jag hittade hit :)

2009-01-06 @ 21:37:39
URL: http://skonthemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0