Music

Stå stilla, dammit!


Bilderna tappar färg när jag publicerar dem. Fasen. Förkyld är jag också. Och halsont. Vaknade natten till idag i en väldigt konstig ställning på soffan. Nakna människor spelade bandy på tv. Saker hängde och slängde. Osäker på om det var en ond feberdröm eller repris av Outsiders. Har inmundigat en bytta mangosorbet, hundra koppar te och snorat ner datorn. Jag kommer vara allt annat än frack på jobbet imorgon. Träffa vänner och äta gott på kvällen lär knappast bli aktuellt. Jag är nog död innan dess. Nu snorade jag på datorn igen. Fan.

Kommentarer
Postat av: Monstret

Jag såg också när de nakna människorna spelade bandy... eller rättare sagt så såg jag många olika snoppar som hade nakna människor runt omkring som spelade bandy eller sprang omkring :)

2008-09-30 @ 13:53:45
URL: http://monstretundersangen.blogspot.com/
Postat av: Mikladzuki

Åh, då var det inte jag som hade hallisar. Trevligt.

2008-09-30 @ 14:01:18
Postat av: Karro

i min dator så ser färgerna helt ok och klara ut. krya på dig!

2008-09-30 @ 16:57:51
URL: http://www.karro78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0