Music

Överexponerad frukt


Eftersom jag inte börja jobba förrän klockan 17 och eftersom jag har blivit så förbannat slö på sistone att jag inte orkar masa mig iväg till gymmet, bestämde jag mig för att fota

mig själv
ett äpple
en klase vindruvor

En mycket givande eftermiddag med andra ord. Oprah har jag minsann kikat på också. Där pratades det om rening av kroppen och botox och lite andra saker som jag inte orkar ta upp. Botox har jag ingen vidare lust att testa, men nog skulle jag klara av att hålla mig borta från socker, kött och mjöl, det vill säga allt som gör livet värt att leva, i 21 dagar. Allt som krävs är lite jävla anamma. Tror jag.

Kommentarer
Postat av: MATILDA

tuff bild :D

2008-10-09 @ 15:33:08
URL: http://matildahammar.blogg.se/
Postat av: Jerk

21 dagar utan kött?? Näe, blir nog ingen rening av någon kropp här..

2008-10-09 @ 16:57:02
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Sarah

Haha, jag såg också Oprah o Fröken Duktighetskomplex med sin 21-dagsarsrening. Tänkte ungefär som du; hur svårt kan det vara? Allt som krävs är lite karaktär. Några timmar senare satte jag mig till bords o intog monstruösa mängder indiskt.

Jag är fortfarande övertygad om att det inte krävs mycket mer än lite karaktär. Det jag också insett är att just karaktär kanske inte är min starka sida.

2008-10-11 @ 11:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0